sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Kirppislöytö: Camo-takki


Kirppislöytö -postaussarjan toinen löytö! Tämän mä hain perjantaina mutta se ei suinkaan ole jäänyt uusimmaksi kirppislöydökseni... Mä luulen "ihan tosissani", että tästä mun innostuksesta ei näillä näkymin hyvää seuraa :D

Luin eräästä lempiblogistani muutama päivä sitten Zadaa -kirppissovelluksesta ja päätinkin heti kokeilla sitä. Kokeilun tuloksena löysin tämän viidellä eurolla ja tuottokin meni kokonaan hyväntekeväisyyteen! Mulla taisi kyllä käydä hyvä tuuri, sillä juuri tämä, eikä mikä tahansa maastotakki, on ollut jo hetken hakusessa. 

Sovellus eroaa muista kirppiksistä käyttäjiensä profiilien takia. Sovellus pyrkii siis luomaan "matcheja" muista saman kokoisista käyttäjistä ja näin ei tarvitse koko ajan päivystää fb-kirppiksellä tai koluta miljoonia kirpputoreja läpi. Innostuin itsekin laittamaan muutamia juttuja myyntiin! Kannattaa kyllä kokeilla, sillä mä ainakin tein hyvät kaupat!!


---




More of these coming up!! 

Ei kommentteja: