perjantai 18. syyskuuta 2015

Dots dots dots





Kuvat: Enna Rautiainen



Hyppäsin eilen junaan ja suuntasin Imatralle pidennetyn viikonlopun viettoon! Aika hyvä tuuri muuten, että olin ostanut liput torstaille, enkä tälle lakkoperjantaille. Enhän mä olisi silloin mihinkään päässyt.

Mulla oli tänään suunnitelmissa pidempi juoksulenkki mutta kaatosade yllätti, joten eihän siitä mitään tullut. Mulla oli myös ongelmia kuvien kokojen kanssa, työhakemuksiakin olisi pitänyt väsätä ja pitkästä aikaa myös ommella ompelukoneella. Niin paljon tehtävää, joten... päätin ottaa päikkärit. Päikkärit on aina hyvä vaihtoehto kun ei tiedä mistä aloittaa!!

Ja siis kyllä, ajattelin kaivaa ompelukoneen jostain tuolta kaappien uumenista ja laittaa pari vaatekappaletta uuteen uskoon! Toin oikein kasan ommeltavia vaatteita Helsingistä.. Muhun on iskenyt joku tuunausvimma. Luulenpa, että se vimma on aika paljon mennyttä kunhan ompelu ei suju ihan suunnitelmien mukaisesti...

Yksi ohjelmanumero ihan heti tänään on muuten myös ripsivärin ostaminen. Nyt kahden ja puolen vuoden jälkeen hylkäsin ainakin hetkeksi ripsenpidennykset ja tunnen itseni ihan kaljuksi. Mitä jos en enää edes osaa levittää sitä? :D Enhän mä edes tiedä mitä ripsivärimarkkinoilla on tapahtunut! Onks siellä jotain ylivoimaista  ylitse muiden tuuhentavaa mega pitkät ripset lupaavaa väriä? Sanokaa pliis kyllä!

Ei kommentteja: