maanantai 3. elokuuta 2015

Snapshots

IMG_9564

IMG_9579

IMG_9587

IMG_9567

IMG_9571

IMG_9606

IMG_9609

IMG_9617

Kuvapäiväkirjalla jatketaan! Ajeltiin eilen illalla äitin kanssa kahdestaan mökille mun viimeisiä vapaapäiviä viettämään. Niin harmi, että täälläkin kerkeää käydä enää vaan pari kolme kertaa vuodessa.. Se tarkoittaa kuitenkin vain sitä, että mökkimoodi on päällä ihan kympillä!! 

Mullahan olisi ollut kivoja kuvia kännykässäkin MUTTA se sanoi valitettavasti plumps sukeltaessaan järveen, joten luulen että kuvat menivät sitten siinä. Toivottavasti  (toivottavasti!!!) saan sieltä edes jotain talteen.

Koko surkea tapahtuma johtui siitä, kun ajattelin suojaavani kännykkää suoralta auringonpaisteelta laittamalla sen lehden väliin varjoon. Höpötin äidille innoissani ja aloin keräämään tavaroita laiturilta, kun aurinkokin meni pilveen. Nostin lehteä ja kännykkä putosi sukkana laiturin lautojen välistä veteen. Great. Just great. Siis millä todennäköisyydellä näin tapahtuu?? Ehkä mun maanantai vaan alkoi liian hyvissä tunnelmissa mökkilaiturilla aamiasta syöden ja kerrankin myös aurinkoa paistatellen...

3 kommenttia:

Saranda Dedolli kirjoitti...

Mua ottaa niin pannuun sun puolesta toi puhelin! :D Ehkä koska mulla kävi just vähän aikaa sitten sama asia läppärin kanssa enkä oo unohtanut sitä v..tutuksen määrää tunneskaalasta:-D Voihan, toivottavasti tosta säilyy ees jotain jäljelle!!

Saranda Dedolli kirjoitti...

Mua ottaa niin pannuun sun puolesta toi puhelin! :D Ehkä koska mulla kävi just vähän aikaa sitten sama asia läppärin kanssa enkä oo unohtanut sitä v..tutuksen määrää tunneskaalasta:-D Voihan, toivottavasti tosta säilyy ees jotain jäljelle!!

Unknown kirjoitti...

Jooohh... Koko ajan vaan välähtää päähän se hetki kun puhelin tipahti sinne veteen... Mut ollaan kohtalotovereita!