perjantai 28. elokuuta 2015

3/4

Syksyn tullen mulla on aina jotenkin tosi odottava fiilis ja vähän sellainen jännittävä - uuden alku! Mikä on aika hassua, koska syksyhän on vähän niin kuin 3/4 vuodesta. Ei alku, keskiväli eikä loppu, vaan 3/4. 




Muistan kuinka tuossa aika tarkalleen 10 vuotta sitten laskin päiviä koulun alkuun ja odotin uusien luokkakavereiden tapaamista. Silloin oltiin muutettu Kajaanista Imatralle ja olin menossa viidennelle. Vaikka koulu jatkuu taas parin päivän päästä, niin EN ole laskenut päiviä sen alkuun ihan yhtä innoissani... Mutta vähän ristiriitaisin tuntein mä sitä silti odotan. Meillä alkaa vihdoin ja viimein ne erikoistumisopinnot ja todella odotan jos tämä suunta olisi nyt sitten se oikea mulle. Markkinointipäällikkö Anna Veikkanen. Markkinointisuunnittelija Anna Veikkanen. Vai kenties Art director Anna Veikkanen. Nooo, ehkä vielä joskus! 

Syksyn tullen muistelen myös aina millaista elämää elin tasan vuosi sitten. Päivälleen tasan vuosi sitten olin juuri aloittanut uudet opiskelut uudessa kaupungissa uusien kavereiden kanssa. Tänään vuosi sitten taidettiin suunnata Tradenomien Kaisaniemeen! ... Ja jonka jälkeen olin kipeänä kotona, aivan niin kuin nytkin. 




Syksyllä on aina paljon synttäreitä. Muun muassa 3/4 perheestäni viettää synttäreitään (mukaan lukien minä!), Antti myös plus moni ystävänikin! Parit juhlat on jo siis tiedossa!

Nyt sataa ja tietyllä tapaa nautin siitä! Ehkä hetken. En seitsemän päivää viikossa. Mutta täällä se syksy taas taitaa olla! Tajusin ehkä toissa päivänä, että kesä taisi olla nyt tässä... Vaikka juuri ostin alennuksesta ne täydelliset valkoiset shortsit... (Aion silti ehkä esitellä shortsit vielä täällä, ennen kun siirrän ne kaappiin odottamaan talven matkaa tai ensi kesää!) 

Ei kommentteja: