torstai 13. elokuuta 2015

Love is in the (h)air

Oon pari kertaa elämässäni istunut nelisen tuntia kampaajalla ja viime maanantaina oli toinen niistä kerroista. Musta on jotenkin ahdistavaa istua siinä penkissä tietämättä oikeastaan mitä tapahtuu ja mikä kestää.. Ja käyhän siinä tietysti mielessä sekin, että kello raksuttaa ja samalla lasku suurenee. Ekalla kerralla niin kävi ja maksoin silloisesta "suuresta värimuutoksesta" yli 200 euroa, Imatralla. Siis ehkä jossain Helsingin huippukampaamossa tuo hinta olisi ymmärrettävä, mutta että Imatralla, jaaaahas. En arvatenkaan mennyt kyseiseen paikkaan enää uudestaan. 

Mutta mitäs mä tykkäsin tästä uusimmasta muutoksesta?

IMG_9668

IMG_9639

No tykkäsinhän mä! Tehtiin samalla olaplex-tehohoito ja siihen sitä aikaa varmaan tuhraantuikin. Jotenkin olin ymmärtänyt, että se on vaalentava tai väriä kirkastava hoito mutta se olikin "vain" tehohoito. No, se tuli ehkä kuitenkin ihan tarpeeseen! Jos jotakuta kiinnostaa lopputulos niin ihan jees, mutta ei se nyt ehkä ihan ravistele mun hiustenhoitomaailmaa, niin sanotusti.

IMG_9626

IMG_9681

IMG_9670

Vaikka yleisilme on menossa vaaleampaan suuntaan, niin haluan pitää tuon juuren tummana, sillä se on kuitenkin eniten mua. Juuressa on tällä kertaa vähän kevyempi väri, jonka pitäisi vaalentua ja tasoittua hieman raitojen joukkoon. Latva on jo aika kylmä, ei kuitenkaan ihan noin harmaa mitä kuvat antavat ymmärtää, mutta just jees. Vaikka mulla on töissä ollut hiukset kiinni, niin on nämä jo muutamat kehut keränneet ainakin työkavereilta!

Tälläisiä hiusjuttuja tällä kertaa, I like it!! 

Ei kommentteja: