tiistai 5. toukokuuta 2015

This and that

Miksi mulle tulee aina näin iltasella (ehkä hieman yliväsyneenä) noin miljoona asiaa mieleen, josta voisin postailla? Muutenkin tuntuu, että juttua riittäisi enemmän kun tarpeeksi!

Kouluhommat alkaa olla niin loppusuoralla, että itse asiassa tasan viikon päästä mulla alkaa kesäloma!!  Ai-van mahtavaa! Tää päivä on mennyt toiseksi viimeiseen tenttiin valmistautuen, koulujuttuja ja muita asioita hoitaen ja treenaten. Mulla on ollut tässä vähän taukoa treenien suhteen, mutta nyt on taas ihan eri meininki päällä kun suunnittelin treenini ja syömiseni entistä paremmin. Jes, nyt on hyvä fiilis!

Oon muuten myös aivan tohkeissani siitä meidän uudesta kämpästä ja sen sisustamisesta, joten aina tilaisuuden tullen olen kahlannut nettikauppoja läpi mm. ruokapöytää etsien. Tän postauksen tarkoituksena oli kuitenkin vain pieni pikapäivitys (ja erittäin hajanainen postauksen sisältö) mun viime aikaiseen arkeen ja hulluun viiletykseen paikasta toiseen. Täällä siis ollaan kaikesta muusta menosta huolimatta ja ensi viikosta alkaen mulla on sitten taas blogillekin enemmän aikaa :-)

Ei kommentteja: