keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Inspiraatiopäivä

DSC_0014

DSC_0011

DSC_0034

indiedays-inspirationday_700px-8

*
 
DSC_0060

image3

image1(4)

image2

indiedays-inspirationday_700px-34

*
 
DSC_0079

DSC_0042

Viime lauantaina vietettiin siis Indiedaysin järjestämää inspiraatiopäivää! Mä jätin oman kamerani narikkaan (nyt voisin kysyä että siis miksi!?) mutta Sarandan kuvat toimii myös tosi hyvin :-)

Täytyy tunnustaa, että mua jopa jännitti hieman mennä tapahtumaan. Olin ihan huikean innoissani tästä tilaisuudesta mutta mulla ei oikeastaan ollut mitään hajua mitä siellä sitten tehdään, tai minkälaisia ihmisiä tapaan. Yllätyin kuitenkin tosi positiivisesti lämpimästä vastaanotosta, rennosta ja ystävällisestä ilmapiiristä ja tilasta, jossa tapahtuma pidettiin!

Mun lauantai kului siis rennoissa ja kesäisissä tunnelmissa hyvässä seurassa herkullisia ruokia ja juomia nauttien ;) Yhteistyökumppanitkin vaikuttivat kiinnostavilta ja saatoin ihastella Bik Bokin festarimallistoa vähän enemmänkin.. Pääsinpä muuten suunnittelemaan myös oman korun! Tämän linkin kautta tekin voitte suunnitella omanne!


Kiitos Indiedays!

Ei kommentteja: